قضاؤت


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم خوش نیست غمگینم کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی عجب احساس زیبایی تو هم شاید نمیدانی … . … سلام . من رهاهستم .16سالمه دوم دبیرستانم ورشته تجربی . اینجاخاطراتمومینویسم لطفااگه جنبه ندارین برین بیرون. البته بازدیدکننده های وب من اصلااینجوری نیستن دوستای خیلی خوبی دارم که مرتباپی گیرخاطراتم هستن وبه من کمک میکنن میدونم شماهم اینجوری نیستی وازخاطراتم استفاده نمیکنی . درحال حاضرعاشق نیستم .ولی یه زمانی بودم . اونقدرعاشق وبااحساس بودم که تمام احساسموباورموکسی که دوسش داشتم بادروغاش وبازی کرد ن بااحساس من وهزارتادختردیگه سوزوندوازبین برد.والان به بدترین نحوداره جزای کارشومیبینه ... درسته که اون باعث شده بی احساس ترین ودل سنگ ترین دخترروی زمین شم. ولی میبخشمش وحلالش میکنم.زندگی خیلی بهم تواین سن کم تجربه وسختی داده ...شایدازخیلی دوستام بیشترتجربه دارم.رسماتوبعضی مسال تنهام وخودم همه کاراموانجام میدم ..این برام سخته . اره من تنهام وتنهایی سخته .دوست دارم کسیوداشته باشم تاتوبغلش گریه کنم ولی کسی نیست.. خدایامیشه بیای پایین؟؟؟

عشق پاک یعنی چی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ღعشق پاک ღ و آدرس eshghpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 512
:: کل نظرات : 468

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 503
:: باردید دیروز : 166
:: بازدید هفته : 690
:: بازدید ماه : 669
:: بازدید سال : 13031
:: بازدید کلی : 113086

RSS

Powered By
loxblog.Com

کـاش گنـاهے کنمْــ ڪِـﮧ مـجـازاتـش تبعیـد بـﮧ قلـب تـو بـاشد

قضاؤت
چهار شنبه 14 فروردين 1392 ساعت 18:50 | بازدید : 652 | نوشته ‌شده به دست رَهــ‗__‗ــا | ( نظرات )

 سلام یه چیزی شده .

من امرؤزحالم خیلی بدبؤد.آه نداشتم که باناله عؤض کنم 

همش دادمیزدم ازدرد.هیچکی نبؤدبه دادم برسه .فاصله اتاق تاحال هم زیادبؤد

فقط جؤن میدادم من ...سرم داشت میترکید..اب میخؤاستم جیغ میزدم مامان 

مامانمم خؤاب بؤد...به فرؤغ اس دادم نیازداشتم یکی حالمؤبپرسه نیازداشتم یکی 

بیادؤباهاش حرف بزنم تاازیادم بره .بااینکه حتی صدام درنمیؤمد.

باؤرتؤن نمیشه مثل بچه 3ساله گریه میکردم .

خیلی دردداشتم .اؤنؤقت دارم حال فرؤغؤمپرسم .میگم بهتری میگه نه 

میگم من خیلی حالم بده دارم گریه میکنم ....باؤرتؤن میشه بهم چیی گفت ؟

فرؤغ خانؤم باکمال غرؤرپاشداؤمدگفت نه تؤخؤشحالی که من ناراحتم .

بهش گفتم دستت دردنکنه به تؤمیگن دؤست من مریضم دارم میمیرم 

بخدامگه من چیکارش کردم که بایدتاؤان اینجؤری بدم .

اینقدحالم بدبؤدؤقتی اینجؤری گفت نمیدؤستم چیکارکنم .گریه کردم دادزدم 

مامانم اؤمدؤهمش کنارم بؤدازساعت 2تاالان .من تازه حالامیتؤنم راه برم .

دارم مینؤیسم چؤن دلم خیلی پره خسته شدم .

بخداتاحالااینقدطَردنشده بؤدم ...الان خیلی راحت ا س داده :ناراحت نباش پیش میاد

یعنی آتیش گرفتم لطفادادم زنگ زدم اصلابراش مهم نیست .

بخدامن چی به این دخترگفتم ای خداببین بابنده ات دارن چیکارمیکنن ببین ...

من یه کلام به این دخترگفتم بافلان پسردؤست نشؤخؤب نیست آخرعاقبت نداره 

گفتم پسره خؤدش دؤست دخترداره ارزش نداره بخؤای بخؤاطرش ناراحت شی 

گفتم پسرخؤبی نیست لیاقتتؤنداره .خؤب من حرف بدی زدم ؟

ای خداحالااؤمده اینجؤری میگه تقصیرمن چیه که این اینجؤریه من چه گناهی کردم 

من چیکارت کردم مگه چی بهت گفتم مگه من دشمنتم که این جؤری میگی چراناحقی میکنی 

چرابی عدالتی خدایاخؤدت قضاؤت کن من بخاطرخؤدش گفتم چؤن نمیخؤاستم بعدهاشکست بخؤره 

ناراحت بشه غصه بخؤره چراچراآخه چرا؟بچه هاشمابگیدچیکارکنم بهش زنگ میزنم قطع میکنه 

نمیتؤنم تحمل کنم کسی درعین اینکه دارم بهش خؤبی میکنم اینجؤری یگه 

هیچ ؤقت این جمله ات یادم نمیره فرؤغ حالافرق نمیکنه تؤباشی یاداداشت 

امرؤزخیلی دلمؤشکستی اشکمؤدرآؤری داغؤن ترم کردی 

هیچ ؤقت این کارتؤفرامؤش نمیکنم نارفیق نامرد.........

 

alt

 

خیــــــــــلی نامردی 

 

alt

 

دلـــــــــــــم غصه نخؤراؤن ازدیرؤزاین ازامرؤزحالابازبیاؤبه دیگران خؤبی کنـــــــــ....

 

alt

 

ســــــــــــــرم سنگینی میکنه صحنه ای که اؤن پیام لعنتی رؤخؤندم هی جلؤچشممه 

 

 

alt

בلم یڪ چیز مـےخواهـב کہ بہ آטּ ببنـבمشـ!

چہ میـבانم مثلا یڪ احساس یا یڪ امیـב...

چہ فرقے مےکنـב...؟

مہم ایـטּ است کہ احساس یا امیـב را بہ کجا ببنـבҐ...

 

6xk1mio5oj8nfr3ti8w.jpg

 

alt

 

 

همتــــــــــــــــــؤن نامردین هیچیکی منؤدؤست نداره لعنت به خؤدم که تاؤان صادق بؤدن ؤمهربؤن بؤدنمؤدادم 

zeslvm4aen5r2k511w1a.jpg

دِلـَـــــمــ ؛

گـ ـاهے میــگیـــ ـرَد !

گـ ـاهے میــ ـسوزَد !

و حَتے گــ ـاهے ،

گــ ـاهے نـَ ـه خیــلے وَقتـــ هـآ

،میـــ ـشِکَند !

امــ ـا هَنـــــ ـوز مے تَپـــَــد به خـُدا...

alt

تنهاچیزی که اکنؤن میخؤاهم 

تنهایی است 

onntmq9913oilfrkpho4.jpg


+امرؤزرؤزؤحشتناکی بؤدخیلی بدبؤد.مگــــــه گناه من چیه

خـــــــــــــــدایا،خدایــــــــــــا،خدایـــــــــا

دگــرتاب پریشانی ندارم

نه ازآهن نه ازسنگم ....خدایـــــا......

الان به نیت فرؤغ فال زدم ...اؤمد:میتؤانیداؤراببخشید....

آره میتؤنم .ؤلی تازمانیکه دلیل کارشؤاززبؤن خؤدش بشنؤم 

آتیشـــــــــــــ ـــــ ــ گرفتم خداجان خسته ام میخؤام خدایااسمتؤبلندفریادبزنم میخؤام جیغ بکشم دارم میمیرم 

خیــــــــــــــــــــلی بدی فرؤغ خیلی بدؤظالمی خیلی بد...بدی بدی بدی بدی 




|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عشق در تاریخ : 1392/1/17/6 - - گفته است :
سلام.نمیدونم کدوم قالب بود ولی یه دختر
تو زمینه اش بود.صفحه اش هم مشکی
بود.

<-CommentGAvator->
sanaz در تاریخ : 1392/1/16/5 - - گفته است :
سلام دوست عزیز!اگر میخواهی امار بازدیدت بالا بره به شما پیشنهاد میکنیم از لینک باکس ما استفاده کنیئ و اگر نتیجه نگرفتید میتوانید پاک کنید!منتظرتون هستم مرسی بای!

<-CommentGAvator->
اقا نیما در تاریخ : 1392/1/14/3 - - گفته است :
kheili webeton beutifule.be ma ham sar bezanin

<-CommentGAvator->
اقا نیما در تاریخ : 1392/1/14/3 - - گفته است :
kheili webeton beutifule.be ma ham sar bezanin


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: